Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: reseptorinegatiivisuus
Moikka MeriTuuli!Luinkin sun kirjoituksiasi toisen otsikon alla ja huomasin ihan saman; olen just sua nippanappa hoidossa edellä. Mulla tosiaan tuli tiistaina viikko ekasta taxosta. Viime perjantaina olin illalla väsynyt ja lauantaina nousi lämpöä: koko iltapäivän piteli 36.7 ja sitten kävin polilla näyttäytymässä. Ottivat verikokeita; arvot olivat hitusen laskeneet alkuperäisistä, mutta bakteereja ei veressä ollut. Antoivat silti viikon antibioottikuurin. Se on ihan totta, lääkräi vakuutteli, että jos lämpöä tulee, pitää mennä arkailematta sairaalaan, eikä jäädä odottelemaan kotiin. Mä tässä odottelen hiusten putoomista ja tänään kuivaharjoittelin peruukin kanssa. Hain Heinilästä Hesasta sen viime viikon lopulla. Siellä oli hyvä palvelu ja sovittelin kaikenlaisia. Nyt vaan tuntuu just siltä, että se on päässä ihan kamala ja luuen, että musta tuleekin enemmän turbaani/huivi -tyttö kesäksi.
Kuinka sun teini on ottaneet sun sairauden? Mulla on kaksi tyttöä, 15 ja 13. Ovat tietysti huolissaan, mutta tuon ikäinen ehkä enemmän jotenkin on vaivautunut äidin taudista. Joskus tuntuu siltä.
Ja on mukavaa olla tässä veneessä teidän kanssanne! Jotenkin tänään onkin paljon helpompaa, vaikka mun kirjoittelu alkoi ahdistuneempana. Mä oikeesti olen hiukan huolestunut näistä mun reseptorimiinuksista. Mut kuten Kevätmieli kertoi; Satu Hassikin on kuulemma ollut miinus ja hyvin se mimmi kai porskuttaa europarlamentissa saakka.
Tsemppiä sulle MeriTuuli viikonloppuun! Ota iisisti, ja voihan se olla ettei mitään erityistä väsyä tulekaan. Ja jos tulee niin petiin vaan ja kamomillateetä, se helpottaa oloa!
- Re: reseptorinegatiivisuuskevätmieli
- Re: reseptorinegatiivisuusMeriTuuli
- Re: reseptorinegatiivisuustella
- Re: reseptorinegatiivisuustiina:)
- Re: reseptorinegatiivisuusMeriTuuli