Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: reseptorinegatiivisuus
Mulle poika 10 v sanoi tänään, ettei tää mun kaljuni nyt enää niin rumalta näytä. On kuulemma tottunut siihen jo ja se on ihan ok :)) Sanoi kuitenkin, etä ehkä ulkona kannattaa käyttää peruukkia, kun muut eivät ole tottuneet :))Että näin se muuttuu lapsenkin mieli pitämään ihan luonnolliselta sitä, mikä alkuun tuntui omituiselta ja rumalta.
Äsken poika kysyi minulta aivoverenvuodosta, että kumpi on pahempi tauti rintasyöpä vai aivoverenvuoto ja voiko aivoverenvuotoonkin kuolla.. Tuntuu jotenkin aina pahalta ajatella, että lapsi on tilanteessa jossa joutuu miettimään äidin sairautta, johon voi kuolla. Tosin hän on sitä mieltä, että minä selviän.
On tää sellainen elämänkoulu kyllä, etten välittäisi tästä oppiarvoa saada.. Huh huh.
Täytyy vain toivoa, että tarinalla on onnellinen loppu ja kaikki kääntyy vielä voitoksi ja vahvuudeksi. Jotenkin vain joka julkkiskin kertoo lehdissä nykyisin, kuinka isä tai äiti on kuollut syöpään, naapureiden ystäviä ja sukulaisia kuolee jatkuvasti syöpään.. Miksei kukaan kerro selviäjistä? Kuinka joku sairastui, mutta parani??
No onhan heitä, julkkiksissa ainakin. Muut vissiin pitää kynttilää vakan alla..
- Re: reseptorinegatiivisuuskevätmieli
- Re: reseptorinegatiivisuusMeriTuuli
- Re: reseptorinegatiivisuustiina:)
- Re: reseptorinegatiivisuusMeriTuuli