Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pientä krämppaa
Hei! Minulla on huomenna toinen cef.Huomaan ahdistuvani tässä pikkuhiljaa..Olen voinut tämän hoitovälin tosi hyvin, mutta nyt taas alkaa pelottamaan ja huomaan seilaavani täällä keskustelupalstalla hakemassa lohtua, kannustusta ym. Minulla ei ole ollut käytössä mitään vatsalääkettä. Närästystä on jonkinverran ja ajattelinkin ottavani Somac-lääkkeet käyttöön, ne jäivät kaappiin kun taxotere-hoito kortisooneineen peruuntui. MAhtaisiko tuo Somac olla hyvä, kysyn sitä huomenna hoitajalta. Minulla piti alkuperäisen suunnitelman mukaan olla kolmannen hoidon jälkeen lääkäri, mutta en nyt tiedä onko kun tuo hoitoohjelma muuttui ja saankin kaikki kuusi cefiä. Tukka on ajeltu, en viitsinyt enää pidellä kun alkoi olla niin löysästi päässä kiinni.Tsemppiä Kultsikki, hoito kerrallaan mennään ja koitetaan jaksaa!- Pientä krämppaakultsikki
- Re: Pientä krämppaaMaijastiina
- Re: Pientä krämppaavillasukka
- Re: Pientä krämppaaseija-anita
- Re: Pientä krämppaakultsikki
- Re: Pientä krämppaavillasukka
- Re: Pientä krämppaamutsi-72