Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pientä krämppaa
Hei taas samalle kaikki muutkin lukijatKuulostaa tutulle.Närästää kyllä kamalasti,mutta kun saa hyvät röyhtäykset ulos on taas hiljaa jonkin aikaa.En ole käyttänyt mitään,olen vain lopettanut kaikki voimakkaat mausteet ja sipulin.On ollut vähän rauhallisenpaa.Muisti kyllä tekee kiemuroita,joskus on sekunnin verran että ei edes ymmärrä kirjaimia sanat on aivan mössöä.
Lääkäriä tapaan jokatoisella hoitokerralla,tai halutessa.
Tunnottomuutta käsiin ja jalkoihin on luvattu kolmannen hoitokerran loputtua ja lääkeen muututtua toiseksi neljännellä kerralla.Juuri nyt karvastelee silmiä,tuntuu kuin olisi silmät täynnä hiekkaa.Sekin on ennustettu etukäteen että niin tulee käymään.
Luin lehdestä että on tutkittu että sädehoidot vasemmalle puolelle rintaa voivat aiheuttaa sydämmeen
haitta tekijöitä,sitä tutkivat täällä (Ruotsissa)nyt että onko aiheellista jälki seuranta kaiken varalle.!!!
Muuten olen tottunut tähän uuteen ulkonäköön peruukin kera en edes muite päivisin että minulla on se.Panin jopa nukkumaan yhtenä iltana se päässäni.
Kaikkea hyvää jatkossa,kyllä me juostaan rappusia kaikki kunhan hoidot on hoidettu.Kaunista kevät päivää teille kaikille.
seija-anita
- Pientä krämppaakultsikki
- Re: Pientä krämppaaMaijastiina
- Re: Pientä krämppaavillasukka
- Re: Pientä krämppaaseija-anita
- Re: Pientä krämppaakultsikki
- Re: Pientä krämppaavillasukka
- Re: Pientä krämppaamutsi-72