Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pientä krämppaa
HeiMinä sain kolme cefiä ja sitä ennen Taxoterea. Kyllä oireet muuttuivat kaiken aikaa. Viimeinen cef toi tosi kiusallisen ummetuksen, joka helpotti vasta, kun olin popsinut kuivattuja luumuja ja lakritsia. Ummetuslääkkeitä en ole käyttänyt koko hoitojakson aikana.
Tuntohäiriöitä oli Taxoteren aikana, mutta ei jalkapohjissa vaan kämmenissä. Olisikohan niin, että oireet ovat hyvin yksilöllisiä ja riippuvaisia esim. siitä, mitä pahoinvoinnin estolääkitystä saa?
Minun kotiseudullani lääkäriaikoja on ennen syto-hoitojen alkamista, 2. hoidon yhteydessä ja viimeisen hoidon yhteydessä. Omalla kohdallani viimeinen lääkäriaika peruuntui lääkärin sairastumisen takia eikä uutta aikaa kuulemma anneta. Kahdella lääkärikäynnillä oli eri lääkäri, joten kunnon hoitosuhteen syntyminen on vähän kyseenalaista. Syto-hoidot päättyivät viime viikolla, ja nyt odottelen aikaa joko lääkärille tai sädehoitoihin - en oikein ole edes selvillä siitä, kumpaan. Sain tutulta röntgenhoitajalta kehotuksen pitää puoliani ja sen aion kyllä tehdä eli kauaa en aio odotella.
Koska syto-hoidot ovat viivästyneet kuumeiluni vuoksi, hoitaja lupasi kiirehtiä sädehoitojen alkamista. Olen kyllä tottunut luottamaan hoitajiin, mutta kovin kauan en aio odotella. Muuten olo on mahtava, kun vaikein (?) osa hoidoista on takana. Hormoneja en saa.
Tsemppiä sinulle, puolenvälin etappi on hieno saavutus ja loppu menee nopeammin kuin uskotkaan!
- Pientä krämppaakultsikki
- Re: Pientä krämppaaMaijastiina
- Re: Pientä krämppaavillasukka
- Re: Pientä krämppaaseija-anita
- Re: Pientä krämppaakultsikki
- Re: Pientä krämppaavillasukka
- Re: Pientä krämppaamutsi-72