Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pientä krämppaa

Moikka teille kaikille!!tammikuussa 09 alkoi taistelu.. ensiks vietiin vasen rinta ja sitten alkoi 3 cef kuuria ensimmäsen jälkeen tippui hiukset viikossa ja valkosolut romahti et jouduin sairaalaan oikeastan en muista tuosta ekasta muuta kuin ton et jouduin tonne osastolle ja jouduin selittään tän lapselleni miks äiti joutuu nyt lähteen eikä tuu kotiin pariin päivään se oli hirveintä...no tuli seuraava cef ja tuli kuume mutta nyt en soittanutkaan osastolle vaan totesin miehelleni et jos menee niinkuin meni ekan jälkeen niin kuume laskee kyllä eli ke sain kuurin to oli aika normaali oli pe nousi kuume ja olo oli hirvee la samajuttu mutta sunnuntaina kuume oli pois vaikka olo olikin hirvee tää toistui joka cef kuurin jälkeen(tosin tuon ensimmäisen romahduksen jälkeen jouduin pistään neulasta piikin hoidon jälkeen)olin tosi väsynyt mutta noiden kolmen cef kuurin jälkeen alkoi taxotere ja ne oli mun kropalle hirveetä myrkkyä en jaksanut yhtään mitään...mutta tuosta selvittiin ja sitten alkoi sädehoito siinä oikeastaan ei ollut muuta kuin se et joutui joka arkipäivä käymään hoidossa tietty nahka paloi tuolta alueelta MUTTA oon hengissä ja toivottavasti rintasyövätön..nyt oottelen korjaus leikkausta tosin oon jo niin sinut itseni kans etten sitä ees välttämättä tarvii mutta hirmuisesti tsemppiä teille kaikille tiedän todellakin mitä koette nyt!!
mutsi-72 | 10.4.2010 klo 17:51:54