Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ilo oli ennenaikainen...
Sillä niinhän siinä kävi että nuha otti viime yönä käänteen huonompaan suuntaan. Päivän kruunasi ärtyisästi käyttäytynyt syöpäpolin lääkäri, sillä stressi hoitojen siirtymisestä painaa nyt häntäkin. "Minä en tiedä mitään!!!" hän kiljahti, ennen kuin ehdin kunnolla mitään edes kysyä, joten ihme että rinnat ja kainalot saatiin siinä tutkittua;)Laboratoriolähetteitä tietenkin tuli pinkka poskiontelotulehduksen varmistamiseksi, ja kotiin suhailtiin komeasti taksilla ja tietysti omalla rahalla, kun kaikki olivat kädettömiä edes pyynnöstä (!!!) kirjoittamaan käyntitodistusta. Mustanaamioleiman sentään sain Kelan paperiin.
Nyt sitten olen tässä kotona: suunnittelen lihasopan lämmittämistä ja odotan puhelinsoittoa, millainen "tuomio" sieltä tulee. Olenko "jatkossa"? No olen prrr.... mutta on tämä niin HULLUA!
T. Karhutar
- Ilo oli ennenaikainen...Karhutar
- Re: Ilo oli ennenaikainen...Karhutar
- Re: Ilo oli ennenaikainen...toukokuu6