Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viimeistä sytoa ja sädehoitoja odotellessa
Tervehdys Karhutar ja muutkin sytoputken loppuvaiheessa olevat,Veit sanat suustani, aika on suorastaan lentänyt! Huhtikuussa mammossa löytyi minun pattini ja nyt on enää yksi CEF-jäljellä 28.11.
Tämän viikon torstaina menen sädetyksen sopimistapaamiseen - kylläpä tuli sanahirviö - ja silloin lyödään lukkoon aikataulut sun muut. Kerroit, että odotat kutsua simulaatioon-sinulla ei siis ole sinne erikseen aikaa varattuna?
Viimeinen syto myös askarruttaa, olo on ollut vähän huonompi kuin ensimmäisen CEF:n kohdalla...ja sain todella taistella, että sain vatsani toimimaan-huh.
Aivastelut ovat seuranani heti, kun jostain vetää tai ilmat muuttuvat...toivottavasti selviän ilman sen pahempia.
Sinulta Karhutar olen saanut kullanarvoisia neuvoja - kiitos niistä.
Mutta kuten itsekin totesit ovat säteet vielä edessä, ja minulla myös hormonibloggaaja eli Tamestan tai nimi jotain sinnepäin ;-)
Olemme jo voiton puolella!
t. Usva
- Re: Viimeistä sytoa ja sädehoitoja odotellessausva
- Ilo oli ennenaikainen...Karhutar
- Re: Ilo oli ennenaikainen...Karhutar
- Re: Ilo oli ennenaikainen...toukokuu6