Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viimeistä sytoa ja sädehoitoja odotellessa
Olen todella iloinen puolestasi että pian rankka hoitoputkesi alkaa olla takanapäin.Itse olen vasta alkutaipaleella ja ei vielä näy minkäänlaista valoa tunnelin päässä.
Huomenna menen kainaloiden gammakuvaukseen ja sitten ylihuomenna poistetaan oikea rinta.
Täytyy sanoa että alkaa jännittämään, eikä oikein uni illalla meinannut tulla, ajatukset pyörivät siinä mitä tulossa on.
Eniten tällähetkellä pelkään sitä löytyykö leikkauksessa kainaloista mitään, ja jos löytyy, silloin kai voin olettaa että syöpäsoluja on saattanut levitä muuallekkin?
Nyt on mieli vielä jotenkin optimistinen, mutta miten siihen sitten huonot tiedot vaikuttavat ,sitä tällähetkellä pelkään eniten.
Olen yrittänyt edetä asian kerrallaan ja täyttää päiväni normaaleilla askareilla,nyt kuitenkin mitä lähempänä leikkaus on , tuntuu se pyörivän ajatuksissa jatkuvasti.
Toisaalta olo on helpottunut kun tietää että nyt alkaa jotain tapahtumaan ja saa tuon patin lopultakin pois.
Paljon on varmasti edessä, ja minäkin toivon , että viimeistään silloin kun krookukset alkavat kukkia, voisin minäkin olla samassa tilanteessa kuin sinä Karhutar.
Voimia sinulle ja pistä jouluna oikein kunnolla ripsiväriä ja korkkaa se punaviinipullo,olet sen ansainnut.
- Re: Viimeistä sytoa ja sädehoitoja odotellessatuutikki-t
- Ilo oli ennenaikainen...Karhutar
- Re: Ilo oli ennenaikainen...Karhutar
- Re: Ilo oli ennenaikainen...toukokuu6