Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: "Kroppa hajoaa"
Moikka!Mulla on kynnet aivan loistavassa kunnossa, samoin tukkaa puskee niin että hirvittää :o))) puhumattakaan säärikarvoista, joiden häviäminen hoitojen aikana oli pelkästään positiivinen asia, heh!
Ihmettelen, ettei mulle kalkkia määrätty... kun tän luurangon nyt pitäis vielä useampi kymmenen vuotta jaksaa ehjänä näitä lihoja kantaa!! Ja harrasta tässä sitten luuliikuntaa, kun heti tulee rasitusmurtuma, kun vähän juokse. Okei, siis tää treeni, missä se tuli, oli poikkeuksellisen raskas... koirajuoksutreeni tosi kovalla koiralla, matkaa vaan vajaa pari km mutta huippunopeudeks saatiin 25km/h, eli parhaimmillaan siis mentiin aikalailla kropan äärirajoilla kaikin puolin. Mutta nyt jää kuun lopun kisat väliin, ei auta.
Nyt mä siirryin sitten uintiin. Onneks on uimahalli ihan muutaman kilsan päässä.
- "Kroppa hajoaa"Katjusmaaret
- Re: "Kroppa hajoaa"ansu60
- Re: "Kroppa hajoaa"tuike
- Re: "Kroppa hajoaa"markrani
- Re: "Kroppa hajoaa"Katjusmaaret
- Re: "Kroppa hajoaa"maruska
- Re: "Kroppa hajoaa"Kristaemilia
- Re: "Kroppa hajoaa"Kristaemilia
- Re: "Kroppa hajoaa"gugi53
- Re: "Kroppa hajoaa"Tättärä