Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: "Kroppa hajoaa"
Heippa Marke pitkästä aikaa!!!Olipa kiva lukea, että olet jaksanut palata takaisin työelämään kaiken jälkeen, mitä olet joutunut kokemaan. Olet monta kertaa ollut mielessäni.
Olen käynnyt palstalla usein lukemassa kanssasisarien tuntemuksista, mutta minulla on kesän aikana ollut jonkinlainen syöpäväsymys, että en ole yksinkertaisesti jaksanut kirjoitella.
Mikä on vointisi, mistä olet saanut voimia arkeen ja siihen, että nyt olet töissä?
Minä aloitin työt heinäkuussa. Hain osasairauspäivärahaa, mutta Kela ei sitä myöntänyt, olen työrajoitteinen, mutta en työkyvytön. Olin ajatellut, että osasairauspäiväraha on juuri työrajoitteisille...
Katjusmaaret kertoo, että hänellä kroppa hajoaa. Minulla se on vielä kasassa, mutta kohta varmaan pää hajoaa, kun mietin mitä tekisin.
Työ on ihanaa ja nautin jokaisesta päivästä, vaikka esimiestyö isolla vuodeosastolla ei ole kaikkein helpointa. Menen satasella koko päivän ja sen jälkeen en jaksakaan mitään. Letrozole vie unet ja nukun unilääkkeen turvin, rytmihäiriöt ovat lisääntyneet ja tiistaina taas katsotaan vuorokauden pulssirekisteröinti. Ylimääräisen johtoradan laaserointi on edessä. Rohkenin jo kysyä valmisteen vaihtoa, mutta onkologi ei siihen suostu.
Letrozolen alkuaikoina helmikuussa minulla oli kovat nivelsäryt, mutta ne loppuivat kesäkuussa, toivon, että unettomuuskin olisi vain väliaikaista.
Ymmärrän hyvin niitä, jotka masentuvat unettomuudesta, vielä en kuitenkaan ole luiskahtanut sille puolelle - onneksi!
KOtona ollessa ei unettomuudesta ollut haittaa, koska sai levätä päivisin ja nukkua silloin kun nukahti.
Vuorottelut on takanapäin ja nyt mennään vain päivä kerrallaan. Rehellisesti sanottuna myös sairauseläke on käynnyt mielessä. kesäkuussa täytän jo 60 vuotta. Mitäköhän se Kela siihen sanoisi, onko riittävästi diagnooseja...
Ei pitäisi valittaa, kun tauti on hallinnassa ja kaikki sen suhteen ok.
Mutta siinä vaiheessa, kun hoidot loppuu, niin prosessti kropassa jatkuu vielä pitkään ja voimat palautuvat ajallaan. vajaa vuosi sytostaattien loppumisesta on kuitenkin vielä suhteellisen lyhyt aika. On vain oltava itsellensä armollinen ja völillä myös itsekäs.
Voikaamme hyvin kaikki sítkeät kanssasisaret!!!
Aurinkoisin syysterveisin Gugi53.
- "Kroppa hajoaa"Katjusmaaret
- Re: "Kroppa hajoaa"ansu60
- Re: "Kroppa hajoaa"tuike
- Re: "Kroppa hajoaa"markrani
- Re: "Kroppa hajoaa"Katjusmaaret
- Re: "Kroppa hajoaa"maruska
- Re: "Kroppa hajoaa"Kristaemilia
- Re: "Kroppa hajoaa"markrani
- Re: "Kroppa hajoaa"Kristaemilia
- Re: "Kroppa hajoaa"gugi53
- Re: "Kroppa hajoaa"Tättärä