Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: UUSI,APUA!
Hei,kuten huomaat näistä vastauksista, kyllä sä siitä selviät on se sitten mitä hyvänsä. Ne ensimmäiset päivät kun ei ole vielä varmuutta asiasta ovat kaikista pahimmat. Kun tieto sitten tulee on se sitten hyvä tai paha, niin se ainakin mulla helpotti. Ei muuta kuin eteenpäin vaan. Mullakin on leikkauksesta jo kolme vuotta, ja tässä sitä mennään porskutellaan. Ei se elämä siihen lopu, mulla se oli uusi alku.
Lapsille kerroin heti tilanteeni kun tiedon sain. Meidän oli silloin 12, 15, 18. Nuoremmille otti aika koville,vanhin oli heille se tukeva osapuoli. Päivä niinä itkettiin. Tein heille silloin selväksi, ettei kenenkään elämä saa muuttua mun sairauden
takia. Kaikki harrastukset pidetään, ellen itse ole siinä kunnossa, että pystyn kuskaamaan, eikä isä ehdi niin sitten soitetaan taksi. Se oli mullekkin helpompaa kun elettiin niin normaalia elämää, kuin vaan mahdollista. Stsemppiä !!!!!!!!!
- UUSI,APUA!paniikki
- Re: UUSI,APUA!kutri
- Re: UUSI,APUA!Lotteliini
- Re: UUSI,APUA!Karhutar
- Re: UUSI,APUA!lilja
- Re: UUSI,APUA!paniikki
- Re: UUSI,APUA!Mehitähti
- Re: UUSI,APUA!liikkeelle
- Re: UUSI,APUA!liikkeelle