Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: UUSI,APUA!
HuomentaYritä nyt rauhottua siellä. Ei tähän maailma lopu vaikka se siltä aluksi tuntuukin. Tietysti on kamalaa kun luuleekin ettei mitään pitäisi olla ja sitten sanotaa että onkin kasvain. MUTTA kaikki voi olla myös hyvin. Odota nyt ensin se lääkärin soitto eikä sittenkään kannata ruveta niitä hautajaisia järjestämään. On paljon taudin sairastaneita jotka on elossa vielä 15 vuoden jälkeenkin ja pitempäänkin. Hoidot kehittyy koko ajan huimaa vauhtia eteen päin.
Itse olin leikkauksessa 6.6 ja hoidot alkaa heinäkuun puolessa välissä (oletan niin). Osapoisto ja kainalo puhdas.
Lapsille 9 ja 5 (täyttää 6 2.7) tytöille kerroin rehellisesti kaiken tietysti ikään katsoen. Pienempi otti asiat rauhallisesti tyyliin "Toivottavasti ne ei leikkaa koko tissiä pois". Isompi meni kyllä lukkoon ja eikä puhunut asiasta mitenkään. Kiukutteli vaan kovasti ja oli oikea "riiviö". Kun tulin sairaalasta ja olin hyvä kuntoinen niin silloin alkoi kysely tulvaja asiat laukesivat siihen paikkaan. Lapsi on nyt aivan normaali esimurkku ikäinen oma itsensä.
Mun on hyvä sanoa ja se tuntuu susta tyhmälle mutta odotan niitä tuloksia nyt kaikessa rauhassa. Kaikilla asioilla on tapana järjestyä.
Ja ei ne lääkäri hymyile joten se ei ole mikään enne.
On kuitenkin kiva että löysit veneemme ja pura tuntojasi. Täällä aina joku kuuntelee ja antaa neuvoja. Tiedät myös sen ettet ole yksin.
Voimahalit sinulle
Terveisin Kutri
- UUSI,APUA!paniikki
- Re: UUSI,APUA!kutri
- Re: UUSI,APUA!Lotteliini
- Re: UUSI,APUA!Karhutar
- Re: UUSI,APUA!lilja
- Re: UUSI,APUA!paniikki
- Re: UUSI,APUA!Mehitähti
- Re: UUSI,APUA!liikkeelle