Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: UUSI,APUA!
Hei vaan.Tosiaan tuomio tuli.
Merkkiainearvo oli 37 joten se kai tarkoittaa hyvälaatuista kasvainta?
Olin aivan shokissa niin en tajunnt puoliakaan lääkärin puheista. Itkin kuin hullu sieltä tullessani,olisin tehnyt niin vaikka olisi sanonut mitä...
Lähti iso kivi sydämmen päältä ja vähän muualtakin.
Nyt olen aivan puhki tästä kaikesta panikoinnista.
Lääkäri käski syödä ja nukkua nyt hyvin koska leikkaus on muutaman päivän päästä.
Toista munasarjaa ei katsottu viimeksi ja se vaivaa nyt myös mutta tuskin sieläkään mitään pahaa on koska arvo oli noin alhainen.Se katsotaan kyllä myös ja jos siltä näyttää poistetaan sekin,eikä haittaa ollenkaan.
Nyt odotan hepottunein mielin leikkausta ja sen jälkeistä elämää.
Kiitos kannustuksesta ja tsemppauksesta kaikille ja toivon kaikille teille ihanille ihmisille pelkkää hyvää.
Pitäisi varmaan vaihtaa tuo nimimerkki ettei luultaisi ihan kahjoksi,mutta antaa olla.
Luultavasti olen taas kohta täälä huutamassa apua vaikka nyt tuntuu että selviän.
Kiusaan teitä täälä kyllä jatkossakin vaikka itse en tarvitsisi apua (toiveajattelua),kokemus on sen verran kova että haluan auttaa muita niinkuin te autatte minua.
- UUSI,APUA!paniikki
- Re: UUSI,APUA!kutri
- Re: UUSI,APUA!Lotteliini
- Re: UUSI,APUA!Karhutar
- Re: UUSI,APUA!lilja
- Re: UUSI,APUA!paniikki
- Re: UUSI,APUA!Mehitähti
- Re: UUSI,APUA!liikkeelle
- Re: UUSI,APUA!liikkeelle