Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu?
Hei MeriTuuli! Ihana kuulla sinusta :)Pakko kommentoida sen verran, ettet ole ainoa joka on aloittanut uuden fyysisenkin harrastuksen. Eksyin noiden muiden vapaaehtoistouhujeni kautta nimittäin meripelastusseuran jäseneksi =o
Täytyy sanoa, että ihan vielä ei onnistu heivata itseäni kelluntapuvun kanssa järvestä liki metrisen veneenlaidan yli omin voimin, mutta kyllä se vielä jonain päivänä, kunhan löydän vatsalihakseni ja saan nämä sytokilot jäämään vaikka ravunsyötiksi...
Lisää ei läskiä ole tullut, mutta hirvittävän vaikealta tuntuu laihduttaminenkin. Tamofenko sitten tekee, vai ikä, vai läskin lujuus :/
Minulla oli sama ilmiö alkuun, ettei oikein uskaltanut eikä jaksanut tarttua mihinkään ylimääräiseen, jotenkin sitä pelkäsi ettei jaksa tai osaa. Epäonnistumisen pelko hallitsi tekemisiäni. Nyt olen alkanut päästä siitä pelosta eroon, enkä enää välitä, jos ei kaikki heti sujukaan täyden kympin arvoisesti.
Ps. kävin eilen leikkauttamassa tukkani aivan lyhyeksi taiteilijatukaksi taas, olen löytänyt tyylini syöpähoitojen avulla :D
- Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?Kehäkukka
- Re: Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?uusimarras
- Re: Mitä teille kuuluu?lillukka
- Re: Mitä teille kuuluu?MeriTuuli
- Re: Mitä teille kuuluu?tautinen
- Re: Mitä teille kuuluu?kesän lapsi
- Re: Mitä teille kuuluu?santeri