Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu?
Hei Kevätmieli!Mukava kuulla Sinustakin. Olit sellainen tietopankki ja ilon tuoja tällä palstalla silloin hoitojen aikaan, kun täällä päivittäin "pörräsimme".
Minulle kuuluu myös tällä hetkellä ihan hyvää. Ihan samat vaivat on kuin Kutrillakin eli hikeä pukkaa. Yöt on aika rauhalliset, mutta päivisin olen sen kanssa joskus ihan helisemässä. Mutta sairastetun syövän rinnalla sekin tuntuu pikku asialta, vaikka joskus meinaa hermo mennä hikipuuskan yllättäessä. Nytkin kun tätä kirjoitan, naama on ihan märkänä ja tukka hikinen. Kun olen asiakaspalvelussa työssäni on joskus tosi kiusallista, kun hiki valuu naamasta ja tuntuu, että ihmiset tuijottavat, että mitä tuo eukko hikoilee.
Olen ollut kokopäivätyössä nyt vuoden alusta lähtien. Tammkuun alusta jään osa-aikaeläkkeelle. Yritän sitä ensin saada sairauden perusteella, mutta jos ei tärppää, niin sitten jään sille normaalille. Sain kyllä niin hyvät b-todistukset kahdelta eri lääkäriltä, että kovin ihmettelen, jos niillä ei osatyökyvyttömyyseläke lohkea.
Painoa on tullut lähes 10 kiloa lisää ja nyt olen ollut tiukalla dieetillä kohta kaksi kuukautta ja tuntuu, että ehkä jokunen kilo on lähtenytkin. Minulla näet on nuo verensokeritkin aika korkealla, joten yritän kaikin keinoin välttyä lääkityksen aloittamiselta, joten olen tehnyt kaikkeni sen hyväksi, ettei tarvitsisi taas uusia lääkkeitä aloittaa.
Kontrollissa kävin toukokuussa ja seuraava kontrolli syöpäpolilta tulee vasta keväällä 2010. Toki en uskalla niin kauan olla ilman tutkimuksia, vaan aion ainakin mammoon hakeutua viimeistään ensi keväänä.
Mielialani on pysynyt kohtalaisen hyvänä, kiitos Efexorin.
Sitä en uskalla vielä tässä vaiheessa lopettaa, vaikka minusta tuntuu, ettei se noihin kuumiin aaltohin enää yhtään auta. Mutta onneksi auttaa tuohon mielialaan ja se on mielestäni tärkeää, että olo on kutakuinkin siedettävä psyykkisesti, vaikka noita fyysisiä vaivoja tämän syövän seurauksena on tullut lisää.
Olisi mukava kuulla teistä kaikista "kanssasoutajista". Kirjoitelkaa. Kaikkea hyvää Sinulle Kevätmieli ja kaikille jotka tätä palstaa lukevat.
Lämmöllä Kehäkukka:))
- Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?Kehäkukka
- Re: Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?uusimarras
- Re: Mitä teille kuuluu?lillukka
- Re: Mitä teille kuuluu?MeriTuuli
- Re: Mitä teille kuuluu?tautinen
- Re: Mitä teille kuuluu?kesän lapsi
- Re: Mitä teille kuuluu?santeri