Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu?
Hei koko venenaisisto:)Olen siirtynyt lukemaan rintsarien keskustelupalstaa, mutta en sinnekään kirjoittele enää niin ahkerasti kuin tänne aikanaan.
Kiva lukea kuulumisianne. Minä kuljen yhä kepeillä, lonkasta puuttuu 2,5 cm pala, mutta kepit eivät enää kiukuta yhtä paljon kuin ennen, kun saan käydä uimassa ja vesijumppaan aina samalla.
Viimeisen syton sain 2.4. ja siitä lähtien olen ollut hoitotauolla. Taxotere hävitti maksan metarit ja lääkärin mukaan maksani on nyt yhtä hyvä kuin ennenkin. Minullahan on ollut kontrollit 3kk välein ja nyt on markkerit nousseet sen verran, että kontrolliaikaa on lyhennetty. Tosin ne ovat nousseet sen verran vähän ja hitaasti, että vielä ei ole hoitoja aloitettu eikä viime kuvissakaan näkynyt mitään.
Teen töitä puoliksi ja puoliksi olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja se sopii mainiosti tämän hetken tilanteeseeni. Sytojen aikaankin olin aina tiputuksen jälkeen vkon kotisohvalla ja sitten 2 vkoa töissä puolikasta tekien.
Kummasti kyllä vieläkin väsyttää, jaksan hyvin jos nukun 10h yöunet. Liekö syynä lääkkeet, kepit, tauti tai sitten kaikki yhdessä kuluttavat? Olen kuitenkin elänyt suht normaalisti, käynyt Tallinnassa, rintsarien retkellä, mökillä, konserteissa (viimeksi Leonard Cohen, ihanaaaa), viettänyt rapujuhlia jne, mutta eihän tämä ihan samaa ole enää koskaan kuin ennen sairastumista. Mieliala on tietty vähän vuoristorataa, mutta nyt ei siellä alafiiliksissä ole niin huolestunut, kun tietää, että kyllä se ilokin taas löytyy, hetkeksi ainakin.
Kaikille teille lämmin rutistus ja paljon voimia sekä ilon hetkiä <3 <3 <3
Santeri
- Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?Kehäkukka
- Re: Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?uusimarras
- Re: Mitä teille kuuluu?lillukka
- Re: Mitä teille kuuluu?MeriTuuli
- Re: Mitä teille kuuluu?tautinen
- Re: Mitä teille kuuluu?kesän lapsi