Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu?
Kiva kun vastailette, ihan oikeasti kaipaan teitä kaikkia, oli meillä niin tiivistä kanssakäymistä päivittäin vuonna 2007 :)Minäkin olen sinnitellyt töissä kokopäiväisesti, eikä taida olla mitään mahdollisuuksia muunlaiseenkaan järjestelyyn. Fyysisisesti voin hyvin, mitä nyt tuo leikatun puolen käsi välillä väsyy ja niskat on jumissa.
Yöt on alkaneet olla taas katkonaisia, välillä nukuinkin jo kuin tukki, mutta nykyään heräilen taas lähes joka yö. Usein olenkin melko väsynyt iltaisin, kun viimein ehdin sohvaan heittäytyä. Jotenkin tähän pimeän aikaan tarvisi nyt lomaa tai irtiottoa arjesta!
Kehäkukka, huiman pitkä kontrolliväli sinulla! Ei ihmekään ettet halua jäädä sen varaan. Minunkin pitäisi soittaa syöpätautien polille. Piti nimittäin olla nyt lokakuulla verikokeet ja lääkärin vastaanotto, vaan eipä ole taaskaan kutsua kuulunut. Sama oli kesän mammon ja ultran kanssa, toukokuulla piti olla, mutta sain vasta kesäkuulle kun itse soitin ja kyselin perään.. Eipä silti, tunnen olevani terve tällä hetkellä, mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä esim. labra-arvot kertovat. Ehkä tuudittaudun liian sokeasti hyvään oloon.
Tuttavapiiristäni on toinenkin ikäiseni nainen sairastunut tänä vuonna, jotenkin sairaus on tullut lähemmäksi eikä se enää pelota samalla tavalla kuin silloin, kun itse sain oman tuomioni. Elämä jatkuu siis, sittenkin :)
Flunssat tuntuvat iskevän kimppuuni aiempaa herkemmin ja kestävän kauemmin, ehkä vastustuskyky on edelleen jotenkin heikko. Samoin vaivaa nivelten jäykkyys varsinkin raskaamman fyysisen suorituksen jälkeen, mutta kuten Kehäkukka kirjoitit, pieniähän nämä murheet ovat isojen rinnalla.
Olen myös niin nauttinut kun olen saanut olla lapseni touhuissa mukana, puuhastella sitä sun tätä ja nähdä lapsen silmissä tuikkivan ilon. Poikani on varsinainen koomikko ja nauru hersyääkin meidän talossa usein.
Kai minun on kuitenkin tartuttava luuriin ja kyseltävä sitä kontrolliaikaa. Stressiä lisääviä nuo kontrollit, mutta ei kai sitä auta ihan tuuliajollekaan jättäytyä.
Hyvää syksynjatkoa teille, ja toivottavasti muutkin siskot antavat kuulua itsestään! :)
- Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?Kehäkukka
- Re: Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?uusimarras
- Re: Mitä teille kuuluu?lillukka
- Re: Mitä teille kuuluu?MeriTuuli
- Re: Mitä teille kuuluu?tautinen
- Re: Mitä teille kuuluu?kesän lapsi
- Re: Mitä teille kuuluu?santeri