Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Peruukista ja silmäripsistä
Hei!ei kyllä ole yhtään turhamaista pohtia ulkonäköön liittyviä asoita.Ollaanhan me edelleenkin naisia,sairastamisesta huolimatta!Ja kyllä hoitojen runtelema ulkonäkö masentaa,vaikka siihen ei kuolekaan.
Siispä kaikki neuvot jotka vähänkin piristävät ja helpottavat ovat tarpeen.
Minulla oli "itseni näköinen" peruukki,värin valintaa kannattaa miettiä,sillä iho on sitten sytojen aikana kalpea ja huonon värinen.
Peruukkia käytin aikapaljon,mutta loppuakohden olin "huivinainen",aloin inhoamaan koko peruukkia,kesä oli myös KUUMA..
HUIVEJA HANKIN VAIKKA KUINKA MONTA! mutta yksi oli sitten rakkain,ohut iso puuvillahuivi,ei luistanut,hengitti,ja sen opin sitomaan kivasti,eikä ollut mikään "tätimalli".
Niin ja minulle ripset kasvoivat nopeasti ,eivät myöskään lähteneet kaikki.
Nyt kun viimeisestä Ceffistä on kulunut vajaat 4kk,niin kampaajalla olen käynyt kahdest,värjätty 2x ja leikattu kerran(hiukan)
Ja huiveja on sekä peruukki kaapissa piilossa ..niin ,että aika pian se kaljukausikin ohittui vaikka silloin tuntui ikuisuudelta.
Positiivista mieltä teille kaikille! Kultsikki
- Peruukista ja silmäripsistäLisabet
- Re: Peruukista ja silmäripsistäseija-anita
- Re: Peruukista ja silmäripsistäMaarit65
- Re: Peruukista ja silmäripsistäTulevaisuus?
- Re: Peruukista ja silmäripsistäKarhutar
- Re: Peruukista ja silmäripsistäKarhutar
- Re: Peruukista ja silmäripsistäkukkamaaria
- Re: Peruukista ja silmäripsistäkultsikki
- Re: Peruukista ja silmäripsistäTulevaisuus?
- Re: Peruukista ja silmäripsistäMaarit65
- Re: Peruukista ja silmäripsistämollamaija
- Re: Peruukista ja silmäripsistäKurkkumamamma
- Re: Peruukista ja silmäripsistäkultsikki