Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Peruukista ja silmäripsistä

Mielenkiintoisia kirjoituksia aiheesta. Omat hiukseni lähtivät kesän alussa. Voitte arvata miltä peruukki tuntui kuumuudessa. Joten en sitä juuri käyttänyt. Mutta huiveja senkin edestä. Joskin olisin kaivannut esim. syöpäosastolle kansiota jossa olisi ohjeita huivin sitomisesta sekä meikkaamisesta, kun ei ole ripsiä saati kulmakarvoja. Tässä olisi hyvä vinkki monelle yhdistykselle tukea asiaa. Olin myös paljon avoimesti kalju. Samoin olen saanut kiitosta siitä, että olen uskaltanut esiintyä omilla harmailla olemattomilla hiuksillani yleisellä paikalla. Siihen auttoi alkuun oma vetämäni kuntosali ryhmä, joka otti minut "puhutteluun" ja sanoi että heidän edessään voin olla oma itseni, eikä tarvitse kääriytyä huiviin. Mutta nuo ripset saisivat kyllä kasvaa nopeammin. Mutta kyllä tämä tästä. Olkaamme rohkeasti omia persooniamme. Yksi sopii yhdelle ja toinen toiselle. Nautitaan siitä Terv. Calla
calla | 21.11.2010 klo 20:08:18