Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Peruukista ja silmäripsistä
Minulla ei lähtenyt kulmakarvat eikä ripset kun käytin sitä jäämyssyä. Sain kaikki kuusi CEF:iä. Hiuksetkin pysyi päässä osittain.Ensimmäinen syto oli toukokuun lopussa ja vasta heinäkuun lopulla turvauduin peruukkiin.Viimeinen syto oli syyskuun lopulla ja nyt olen perjantaina menossa kampaajalle värjäyttämään sytojen aikana kasvanutta harmaata hiusta. Uusi hius on kyllä mustaa ja sieltä se rynnistää.Ensimmäisen kerran kun laitoin peruukin päähän niin tuli sellainen tunne, että en lähde mihinkään ja en tällaista turvetta päähäni pistä, mutta nopeasti siihen tottuu ja nyt syksyllä se on ollut lämmin ulkonakin ei tarvitse hattua.
Minulla tuli peruukin mukana oma harjansa joka on pieni ja näppärä kuljettaa. En tiedä mitenkä muissa sairaanhoitopiireissä, mutta minulle ainakin sairaalan maksusitoumus kattoi koko peruukin hinnan.
Onneksi hiukset on uusiutuva luonnonvara.
Halauksin Maija.
- Peruukista ja silmäripsistäLisabet
- Re: Peruukista ja silmäripsistäseija-anita
- Re: Peruukista ja silmäripsistäMaarit65
- Re: Peruukista ja silmäripsistäTulevaisuus?
- Re: Peruukista ja silmäripsistäKarhutar
- Re: Peruukista ja silmäripsistäKarhutar
- Re: Peruukista ja silmäripsistäkukkamaaria
- Re: Peruukista ja silmäripsistäkultsikki
- Re: Peruukista ja silmäripsistäTulevaisuus?
- Re: Peruukista ja silmäripsistäMaarit65
- Re: Peruukista ja silmäripsistämollamaija
- Re: Peruukista ja silmäripsistäKurkkumamamma
- Re: Peruukista ja silmäripsistäkultsikki