Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kontrolli
moimulla oli gradus 1 ja gradus 2.
mun aikaisemmat kirjoitukset voi olla hiukan epäselviä. mulla todettiin levinnesiyys tutkimuksissa mahdollinen epäily pari vuotta sitten pernastata ja hoidot aloitettiin normaalisti, että nähdää reakoiko perna. tietokonetomografiassa vain jäi kai muutokset saumakohtaan maksasta, näkyi vain ns.nestekysta. todettiin muyös jodiallergia, joten tammikuussa viimevuonna passitus magneetti kuvaan kun perna yllättäen reakoi.
sain sillon 4xtaxotere ja 4xtac hoito. jonka jälkeen aloitettiin hormooni kuuri ja zoladex piikki. vuotta myöhemmin kun löytyi tämä "uusi" ja todettiin kainalon tyhjennyksessä 4/23 niin sain 6xcef hoito.nyt on aloitettu taas zoladex piikki ja alan syömään tamofenia loppuviikosta.
käyn perinnöllisyys tarkistuksessa tässä kuussa ja oli vastaus mikä vain, niin keväällä leikkautan munasarjat ja kohdun pois.
1muutos hävisi maksasta, alunperin sanottiin nestekystaksi.eivät olleet vielä keväälläkään varmoja liittyikö tähän.kirurgi sanoi, että hyvälaatuinenkin muutos voi hävitä.
2muutosta on pysyneet täysin ennallaan,n.1senttiä molemmat.minkäänlaista muutosta suuntaan tai toiseen ei näy.on hyvin todennäköistä, että ovat hyvälaatuisia verihemagnoomia. aika näyttää tämän.mulle on tehty paljon kaiken näkösiä kuvauksia ja siihen nähden ehkä nyt ei nähdä tarpeelliseksi biobsian ottoa vielä koska muutoksissa ei ole mitään muutosta.keväällä magneetin tulos oli, että suurella todennäköisyydellä hemagnioomia.
pernassa oli muutos alun perin yli 4senttiä kooltansa.nyt hoitojen jälkeen näkyy enän häivähdys 1sentin muutoksesta. siitä voisi kuulema joku lääkäri sanoa, että arpikudosta. on hyvin vaikeasti enän nähtävissä.aika näyttää tämänkin.
mulla on veriarvot olleet koko tämän ajan todella hyvät, maksa arvot myös hoitojen aikana todella hyvät.mitään nousua ei ole markkerissa ollut. mitä nyt raskauden jälkeen oli hiukan, olikohan korkeimmillaan 26.tyypillistä kuitenkin, että raskaus sitä nostaa vähän.nyt se on normaali.
mä kuulun siihen ryhmään, että markkeriin ei voi luottaa.
mulla on molemmissa ollut erittäin hormoonipositiivinen, 86 ja 90. myös estrogeeni vahvasti.
syöpä näkyy siitä olevan vähän kimurantimpi juttu, että lääkäritkään eivät ole kaikkivoipia tietoviisaita. revitty ja riepoteltu on muakin epätietoisuudessa ja nyt lopultaki tämä hetki näyttää paremmalta. mä olen todennut ajan kuluessa, että kannattaa pääpaino keskittää kuulemaan mitä lääkäri sanoo. hoitajat vain sekoittaa omassa epätietoisuudessa päätä.
koneet on onneksi hyväiä mutta aika näyttää parhaiten mihin päin tauti lähtee jos on lähteäkseen ja siihen asti toivotaan sitä kaikkein parasta ja hyvää.
jaksamista sinulle ja luota tohon taxotereen :-)
- kontrolliriikka 75
- Re: kontrolliKauttpi
- Re: kontrolliriikka 75
- Re: kontrollipääsky
- Re: kontrollipääsky
- Re: kontrolliKarhutar
- Re: kontrolliKarhutar