Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kontrolli

moi

perna on harvinainen mutta ei mahdoton paikka.mä olen todennut näiden vuosien aikana, ettei mitään kannata pitää itsestään selvyytenä niin ei tule pettymyksiä kovempia myöhemmin.kun sen tiedon kuitenkin kestää, että sekin mahdollisuus on niin parempi ajatella sitä jo valmiiksi niin. siksi ajattelen, että aika näyttää paremmin.

en muista enän mitä se tac sisältää mutta se on kai taxoteresta seuraava vaihtoehto kuitenki.taxotere toimi hyvin en tiedä sit oliko se vaihto loppujen lopuksi järkevää mutta se tosiaan toimi hyvin pernassa.hormoonihoitojen aloituksen jälkeen kun puolivuotta oli kulunut todettiin ultrassa, että mahdollisesti muutos hävinnyt ja nyt tämän vuoden huhtikuussa kun tehtiin magneetti sen todettiin todella hävinneen.

mä yritin pyytää jo sillon ekakerralla munasarjojen poistoa mutta mun edellinen lääkäri oli ns.ukko ylijumala joka viittasi täysin kintaalla sanoakseni siihen mitä mä itkin ja hätäilin. moni asia vaikuttaa moneen ja nyt kun minulla on uusi lääkäri niin kaikki tuntuu ja sujuukin mun mielestä paremmin.

tsemppiä vaan kuvaukseen ja hyvässä toivossa eläen!!!!mä pidän sulle peukkuja!älä masennu jos sattuu, että ei ole hirveesti tapahtunut.aikaa voi viedä tai tapahtuu nopeemmin mutta uskoa kannattaa aina!
riikka 75 | 5.11.2008 klo 17:50:09