Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kontrolli
moimulle on tehty 5magneettikuvausta muutama ultraääni ja yksi tt mutta todettiin mahdollinen jodi allergia joten magneetilla jatkettiin.mulla on vaan tapahtunu kaiken näköstä täs välil et siitä johtuu toi 5krt esim. alkuperäinen suunnitelma oli, että vuoden väli magnetilla ja puoli vuotta ultraääneen.
nyt on sovittu, että tammikuussa verikontrolli ja huhtikuussa taas magneetti.niitäkään ei taida olla kovin terveellistä ottaa kovin usein.mulle tehtiin tossa lokakuun puolessa välissä vähän niinku varmistus ton magneetin kanssa, jotta ei mitään yllätystä kehittymässä.
mä olin viimisillä raskaana pari vuotta sitten kun tämä ruljanssi käynnistyi.
zoladex piikki lamaannuttaa munasarjojen toiminnan, siitä johtuu, että poistolla ei ole kiirettä. poistatan samalla kohdun.
sun täytyy muistaa, että kaikki on yksilöllistä ja kaikilla tapahtuu omassa tahdissa.hoidot on myös räätälöity tapauskohtaisesti ja kokemuksia voi vaihtaa mutta ei kannata vertailla tarkemmin koska aika näyttää jokaiselle sen oman jutun. mä en tota hoitopaikkaa oikeestaan halua ainakaan näin julkisesti kertoa, koska mä luulen että aika monella on sama paikka ja se tieto ei tunnu kenestäkään mukavalta.
- kontrolliriikka 75
- Re: kontrolliKauttpi
- Re: kontrolliriikka 75
- Re: kontrollipääsky
- Re: kontrollipääsky
- Re: kontrolliKarhutar
- Re: kontrolliKarhutar