Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pienoinen paniikki alkaa nostaa päätään...

Heippa Usva

Ei niitä kannata kauheasti murehtia etukäteen. Koskaan ei voi tietää miten menee. Voisin verrata tuohon synnytykseen. Sekin vähän jännitti etukäteen , mutta siitäkin selvitiin.
Olen tuolla PHKS Lahdessa hoidossa. Kun olin käynyt lääkärissä niin hoitaja jatkoi ja antoi mutita ohjeita ja hänellä oli aikaa runsaasti keskistella asioista. Tuotuu että olen hyvissä käsissä.

Ota joku mukaan sinne Lääkäriin "korviksi". Asiaa tulee tosi pajlon ja joku juttu voi mennä ohi korvien. Ja kun tunnelataus purkuu niin on kiva kun läheellä on tuttu ihminen, koska ainakin itsellä taudista tuli vasta siinä vaiheessa todellista.

Itse olin tänään ekassa Herceptin tiputuksessa ja hyvin meni ja huomena tulee sitten eka Taxotere. Joten odottavaisella mielellä tässä ollaan.

Voimahalauksin Kutri

P.S miten sinulla Sipriina on mennyt. eikös sulla ollut eka tiputus viime viikolla. Ja olihan teitä muitakin
kutri | 23.7.2007 klo 16:40:26