Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pienoinen paniikki alkaa nostaa päätään...
Hei vaan kaikille hoitoputken alussa oleville ja muillekin!'Mulla takana 3 krt taxo ja 1 krt cef. Pelkäsin ekaa ceffiä niin paljon että oksetti aivan hirveästi jo aamulla hoitoon mennessä. Olin aivan varma että hoito peruuntuu.. Lääkäri antoi mulle rauhoittavan ennen hoitoa ja sitten se hoito menikin aivan yli odotusten. Olin paljon paremmassa kunnossa kuin taxon aikaan, josta siitäkin selvisin pienin murhein. Enemmän olen hoitoreissuillani tavannut niitä kellä hoidot menneet hyvin, kuin niitä jotka reagoineet vahvasti. Tässäkin pätee se että ne huonot esimerkit jäävät mieleen paremmin niinkuin tämän taudinkin kohdalla.
Ei siis kannata maalata mustia seiniä ennen hoitoja ja jos pelottaa niin kannattaa mainita hoitopaikassa.
Vinkkinä taxotere-hoidon saajille: pyytäkää jääpaloja suuhun tiputuksen ajaksi. Mulla säästi makuaistin eikä suu mennyt haavoille. Jäämyssyä en käyttänyt. Se kuulosti liian epämukavalta, joten hiukset tippuivan pari vk ekasta hoidosta. Kesäaika on ilman hiuksia ollut erittäin helppo. Huivit on keksitty ja peruukitkin nykyään tosi aidon näköisiä.
Tsemppiä kaikille hoitoihin menijöille ja niitä saaville!
tepa
- Re: Pienoinen paniikki alkaa nostaa päätään...tepa
- Re: Pienoinen paniikki alkaa nostaa päätään...maikkendaali