Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pienoinen paniikki alkaa nostaa päätään...
Hei kaikki hoidoissa olevat ja niihin tulevat!Hyvää kannustusta tuossa tepalta. Niinhän se on, ettei etukäteen surra kannata. Minäkin narisin tänne joka oireestani, mutta ihan siedettäviähän ne vielä olivat ja unohtuvat myös heti, kun olo kohenee. Ja plussana on se, että sitten ne hyvät päivät tuntuu tosi hyviltä. Se vaan tässä taudissa kait mättää, että ne hoidot juuri tekee sairaaksi eikä välttämättä itse sairaus. (Toki sairauskin levinneenä)
Minun särkyni ovat jo ihan buranalla kurissa pidettäviä. Olen aika herkkä ottamaan lääkkeitä, kun jostain kolottaa, mutta joskus voisi kyllä muiden asioiden ajattelukin auttaa. Kaikkiaan nämä oireet ovat ihan siedettäviä verrattuna esim. migreenikohtauksiin, joita en tahdo ollenkaan sietää. Kaikki epävarmuus omasta tilanteesta krassaa eniten ja lisää tuntemuksia. Siksi kannattaa selvittää kaikki, mikä mieltä painaa.
Tsemppiä!
t. Sipriina
- Re: Pienoinen paniikki alkaa nostaa päätään...Sipriina
- Re: Pienoinen paniikki alkaa nostaa päätään...maikkendaali