Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Imusolmukkeiden poisto
Hei!Minulle tehtiin kokopoisto ja kainalontyhjennys toukokuussa -07. Sairaalassa jumppari sanoi, että kättä saa alkaa heti käyttämään eikä tarvitse varoa enää sitten kun haava on parantunut. Toivuin nopeasti, eikä turvotusta ole esiintynyt, joten en sitten enää ole varonut kättäni -ehkä kovin raskaita kantamuksia olen hieman vältellyt. Meillä on kuitenkin ollut mökkiprojekti meneillään tämän kesän ja siinä on tullut hieman kannettua yhtä sun toista. Ja päivittäiset kauppakassit ynnä muut...Nyt olen aika ihmeissäni, kun myöhemmin kuulin, että leikatulla kädellä nostelemista ja kantamista olisi syytä välttää pitempään. Kuinka pitkään?? Siis silloin, jos turvotusta ei ole?!?
Liikunnan välttämisestä sytojen aikaan en ole kuullut; olen käynyt juoksulenkillä sekä taxojen että ceffin aikana, tosin lyhyttä lenkkiä eikä vauhtikaan ole päätä huimannut. Nyt neukkarit ovat olleet eka kertaa alhaalla, että voishan tuossakin olla perää... Hyvä kuulla täällä,kiitos tiedosta!!!
T.EllaM
- Imusolmukkeiden poistopistaasi
- Re: Imusolmukkeiden poistopistaasi
- Re: Imusolmukkeiden poistoKarhutar
- Re: Imusolmukkeiden poistoTigerlily
- Re: Imusolmukkeiden poistoMeriTuuli
- Re: Imusolmukkeiden poistosanteri
- Re: Imusolmukkeiden poistopistaasi
- Re: Imusolmukkeiden poistosanteri
- Re: Imusolmukkeiden poistokukkamaaria
- Re: Imusolmukkeiden poistoKsantippa
- Re: Imusolmukkeiden kukkamaaria