Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Naisellinen olo

Hei daisy..aloitan hormooni tai mitä lie syömään ensiviikolla samaan aikaan kun sädehoidot alkaa. Kysyin hoitajalta, että tuleeko siitä vielä lisäkiloja, kasvaako parta? ym-- hoitajani oli hoikka, kaunis vaalea nainen joka yllätyksekseni sano että ei hän on itse syönyt vastaavia lääkkeitä jo kolme vuotta nestettä kuulemma kertyy johon ottaa nesteenpoisto pillerin, ääni ei ole muuttunut eikä ole parran kasvua. Hän ilmoitti että on saanut samat hoidot sytot+ säteet ja hormoonihoidon.Näytti vielä rinnastaan sen tatskan siis sen merkin mihin on saanut sädehoitoo. Oli aivan ihmeessäni ei olis ikinä uskonut. Itse asiassa tuli oikeasti aika positiivinen mieli kun keskustelin hänen kanssaan, ei ainakaan naisellisuuteen ollut vaikuttanut. Vaikka nyt tuntuu kun olis itse joku ufo kun päässä muutama epämääräisen näköisiä haivenia, onkohan koskaan käynyt niin ettei tukka enää kasva kunnolla.Kyllä se helv.. nopee lähti mutta ei näytä smalla tahdilla tulevan takasin.
ael | 15.7.2008 klo 21:25:12