Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Naisellinen olo
Minäkin olen "kirkunut" jo pitkään kadonneen naisellisuuteni perään. Katselin eilen viime vuonna otettuja valokuvia ja voi hyvänen aika mikä muutos minussa on tapahtunut reilussa puolessa vuodessa!! Olen lihonut muutaman kilon hoitojen aikana, mutta kun hiukset ovat lähteneet, pulskistuminenkin jotenkin korostuu. Kulmakarvoista on muutaman haalistunut karva jäljellä, ripset ovat harventuneet. Oloni on möhkälemäinen ja peilikuvani näyttää mieheltä! Peruukki vanhentaa ainakin 5 vuotta, enkä pidäkäänä sitä kuin "hätätapauksissa". Kärsin muuttuneesta ulkomuodostani (olkoonkin sitten vaikka miten pinnallista) niin paljon, että miehen kosketus ja läheisyyskin tuntuvat siltä, että säälistä se tuohon tulee... Meikkiä laitan enää aniharvoin, ei se tätä rumistunutta ulkomuotoani pysty korjaamaan. Joskus olin kai ihan nätti, mutta voi minua harmaantunutta, turpeanaamaista haitulapäätä nyt, ne ajat ovat totisesti takana ja jos pian alkava Tamofen-setti vielä lyö lisää vettä tähän rumentumisen myllyyn, niin kohta alkaa kylillä kakarat juosta karkuun.Mutta siinä päivän narina-annos! Nyt on oikein hyvä olo ja odotan ensi viikon lääkäritapaamista ja vihonviimeistä sytostaattia suorastaan innolla :)
- Naisellinen oloKarelia
- Re: Naisellinen oloseisoo yksin
- Re: Naisellinen olodaisy
- Re: Naisellinen olopoppy
- Re: Naisellinen olokukkamaaria
- Re: Naisellinen olodaisy
- Re: Naisellinen oloKarelia
- Naisellinen oloMolli
- Re: Naisellinen oloMyrps
- Re: Naisellinen olokukkamaaria
- Re: Naisellinen oloMyrps