Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Naisellinen olo

Minunkin tekisi mieli huutaa kovaa: "Naiseus, älä jätä!" Olen 44-vuotias ja kauheasti olen miettinyt tuota naiseutta ja asian työstämistä omalta kohdaltani, että ei antaisi näiden fyysisten puutteiden ja fyysisten oireiden sitä viedä... Ekaksi lähti tissi..ok, menköön... kohta lähtee tukka...huoh, menköön sekin. Tukanlähtö onkin varmaan edessä ihan muutaman päivän sisällä...miehellenikin sanoin, että eiks ole huvittavaa, kohta meitä on tässä kaksi nahkakuulaa vierekkäin sängyllä (sitä ei naurattanu, mä nauroin vedet silmissä..ehkä itkinki...heh). Ja sitten loppujen viimeksi vielä 5v:n hormonihoito päälle! Argh! No joo, niinkuin Niina Repo muistaakseni kirjassaan sanoi jotenkin, että vieköön vaikka kädet ja jalat, kunhan henki säilyy...Minäkin oikeesti ajattelen noin, mutta ei se ajoittaisia ahdistuskohtauksia kyllä lievitä, näköjään...

Rakkaat kanssasiskot! Tuoko hormonit kaikille niitä ylikiloja ja muuta karvanaamaisuutta tms? Miten olette kokenut hormoneista aiheutuneet oireet (vai miksi niitä nyt kutsuis..)? Olenko ainoa, joka ajattelee näin "pinnallisesti"? Pitäskö mun tehdä katumusharjoituksia? ;-o heh... Tietysti oisin voinut aloittaa ihan uuden aiheenkin, mutta sopi tähän ketjuun mun mielestä..

daisy
daisy | 15.7.2008 klo 20:56:47