Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Naisellinen olo
Naiseus oli kyllä kateissa pitkään...hoitojen aikaan olin vain potilas, kalju, kulmakarvaton ja ripsetön huonovointinen vanheneva nainen. Ja juurihan minä kävin nuorisopaikoissa teknoa hyppimässä, miten tässä näin kävi?Mutta kyllä se sieltä heräsi, Meilahdessa oli komea mieshoitaja sädehoitoklinikalla, ikävä kyllä ei minun koneellani (tai ehkä onneksi). Sellainen pitkä, tumma, ponihäntäpäinen, taisi olla korviskin..=) Tuijotin sitä pitkään ja havahduin, olenkin elossa. Ja minä laihduin hoitojen aikana, kunpa pääsisikin taas niihin lukemiin.
Karvaa kasvoi naamaan mullakin, mutta ei enää. Mietin sitä leikellessäni, että onneksi ei ole mustaa vaan ihan vaaleeta untuvaa. Tuli mieleen P.Koivunimen laulu.."lämpöinen on poskensa nukka". Ylikilojakin tuli, nyt aloitin Reductilin, ja paino on oikeasti lähtenyt putoamaan. Olisi niin kiva tanssia vielä...Miestä tuskin enää saan/löydän/haluan?
Tuntuisi vaikealta aloittaa tässä iässä näine ongelmineen mitään suhdetta.
- Naisellinen oloKarelia
- Re: Naisellinen oloseisoo yksin
- Re: Naisellinen olodaisy
- Re: Naisellinen olopoppy
- Re: Naisellinen olokukkamaaria
- Re: Naisellinen olodaisy
- Re: Naisellinen oloKarelia
- Naisellinen oloMolli
- Re: Naisellinen oloMyrps
- Re: Naisellinen olokukkamaaria
- Re: Naisellinen oloMyrps