Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Levinnyt rintasyöpä
Terveiset täältä etelästä!Minulla on tällä viikolla ollut joka päivä jotain ohjelmaa ja olen aivan uupunut. Tänään olin fysioterapeutilla hoidattamassa leikatun alueen ja kainalon kireyksiä; sädehoito, liikuntakielto ja murtumisvaroittelut saivat aikaan sellaisen kokovartalokipsin, että sitä saa tässä tosissaan jumpata ja notkistella itseään. Kunto on huono ja kroppaa särkee kaikki liikunta, kun olen ollut niin paikallani kohta 7kk.
Miten sitä onkaan niin herkkä kaikille sanomisille, vaikka järki sanoo, että sopeuduttava on, jos haluaa takaisin entisiin ympyröihin. Valittelin eilen illalla ystävälleni väsymystä ja miten kylki on turvoksissa ja kättä särkee, ja niinhän siitä juttu hyppäsi, miten kaikilla on kevätväsymystä ja täytyy vaan ahkerasti ulkoilla!#¤#¤#!!
Ympäristö ei oikein ymmärrä, miksen nyt jaksa olla koko ajan reipas, kun olen tähänkin asti suhtautunut niin positiivisesti. Ja nythän vielä aurinko paistaa ja kesä koittaa ....
Mutta olin alussa täysin ymmärtämätön, mitä kaikkea on tai voi olla tulossa. Nyt kaikki takana olevat asiat uuvuttaa ja edessä olevat huolestuttaa. Kieltämättä olo on kyllä fyysisesti ihan toinen kuin tammi-helmikuussa, joten nyt on varmaan sen kärsivällisyyden koettelemisen aika.
Reipasta mieltä ja aurinkoenergiaa teille kaikille,
Santeri
- Levinnyt rintasyöpäTuppu
- Levinnyt rintasyöpäTuppu
- Re: Levinnyt rintasyöpäsanteri
- Re: Levinnyt rintasyöpäElmeri
- Re: Levinnyt rintasyöpäsanteri