Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Levinnyt rintasyöpä
Aurinkoinen kevättervehdys kaikille!Voimme kyllä antaa anteeksi kaikille terveille heidän typerimmätkin kommenttinsa, sillä joulukuun alussa eli leikkauksen jälkeen ja sytojen alkua odotellessa ystäväni kysyi, siirrynkö sairasloman jälkeen eläkkeelle ja vastasin hänelle, että ei kai nyt rintasyöpään sairastuneet eläkkeelle siirry vaan siihen joko kuollaan tai tervehdytään!!!!?!! Vähänpä silloin vielä tiesin ja ymmärsin.
Minä hyppäsin suoraan kohdasta "syöpä löydetty ja leikattu" kohtaan "rintarangassa ja lonkassa metareita" ja luustokivutkin alkoivat tammikuussa. Yksi pirulainen nimittäin yritti päästä hermokanavaan, mutta onneksi sitten se sädetettiin. Nyt on kivuton mutta voimaton kuntoutumisen hetki.
Minä haluaisin päästä vielä työelämään ainakin muutamaksi vuodeksi. Työni on ollut minulle tosi suuri ilo, nautin siitä ja tunnen että minulla olisi vielä jotain annettavaa. Mutta en osaa oikein vielä tajuta ja hahmottaa, mitä on edessä ja mitä on työnteko syövän kanssa. 3kk pätkissähän tässä mennään, seuraavat kuvat otetaan ennen juhannusta ja sitten taas ratkaistaan, onko edessä sytot vai elokuussa töihinmeno. Olen kuitenkin ajatellut, että tekisin ratkaisut ihan itsekkäästi tuntemusteni mukaisesti.
Juuri tänään tuli Kelalta työkyvyttömyyseläkehakemus, mutta siirrän sen syrjään ainakin toistaiseksi. Parasta tietenkin olisi, jos kaikille voitaisiin räätälöidä sellainen eläke-työpaketti, jota asianomainen toivoo.
Nautitaan elämästä,
vaikka mankelin läpi meitä rullataankin.
Santeri
- Levinnyt rintasyöpäTuppu
- Levinnyt rintasyöpäTuppu
- Re: Levinnyt rintasyöpäsanteri
- Re: Levinnyt rintasyöpäElmeri
- Re: Levinnyt rintasyöpäsanteri