Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Levinnyt rintasyöpä
Hei Tuppu ja Rosie!Kiitos vastauksistanne. Minä ainakin noita eläkeasioita pohdiskelin ja kyselin tuolla jossain aikaisemmin.
Mulla on nyt kirjoitettu sairausloma heinäkuun loppuun. Hoidot vasta alkaneet, joten saikku varmasti jatkuu. Luustoon levinneisyys diagnosoitiin joulukuussa -06 ja tautihistoriaa takana 8- vuotta paikallisine uusiutumisineen.
Paljon olen pohtinut tulevaisuuttani ja sitä, että nyt, kun sairaus on krooninen, se väkisinkin vaikuttaa tulevaisuuteeni.
Keneltä mun kannattaisi kysyä ensin mahdollista työkyvyttömyyseläkettä? Onko onkologi se, joka sitä voi suositella vai ?
Pikkuhiljaa olen tullut siihen tulokseen, että samaan oravanpyörään en enää halua enkä jaksa. Silti jotain voisin tehdä, lyhyt kurssien kädentaitojen opetusta tms. Kuitenkin olisi tieto siitä, että päivässä on mahdollisuus levätä ja käydä tietenkin hoidoissakin, kun niitä tulevaisuudessa tulee taas varmasti.
Kiva oli kuulla teidän mielipiteitänne ja että olette suht hyvässä kunnossa ja elätte ja nautitte elämästänne. Pidetään yhteyttä palstalla ja vaikka yksityisestikin, vertaistuki on tärkeää!!
Lämmöllä Julia
- Levinnyt rintasyöpäTuppu
- Re: Levinnyt rintasyöpäjulia
- Levinnyt rintasyöpäTuppu
- Re: Levinnyt rintasyöpäsanteri
- Re: Levinnyt rintasyöpäElmeri
- Re: Levinnyt rintasyöpäsanteri