Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Levinnyt rintasyöpä

Heippa KohtaloKamut!

Olen palstalla eka kertaa ja 2 kertaa kirjoittanut pitkän tekstin, ja aina se häipyy jonnekin, höh mua..jaa ettäkö kirjoittajassako vika, heh??:)))

Asiaan..joku kyseli täällä työkyvyttömyyseläkkeestä. Siinä voi tehdä jonkin verran töitä, ilman, että palkka vähentää eläkettä. Näistä asioista voi ottaa selvää oman työpaikan työeläkelaitoksesta, Kelasta ja netistä löytyy hakusanalla tietoa.

Minä jäin (lue pääsin) työkyv.eläkkeelle n. 2 vuotta sitten, ja päivääkään en ole katunut. Stressi on vähentynyt, tekemistä riittää ja levätä voin, silloin, kun tarvitsee. Ennenkaikkea olen vapaa..nyt nautin täysillä elämästä..toki on sitä tautimyllerryksien jälkeen ja edelleen oppinut näkemään sekä kokemaan maailman menon tai oikeastaan oman itsensä ja maailmansa ihan eri kantilta!

Mullakin tätä rintasyöpähistoriaa löytyy jo yhdeksän vuoden ajalta, vaikka olen "vasta" 45v. 3 vuotta olen sairastanut levinnyttä rintasyöpää (luusto ja maksa). Vointini on olosuhteisiin nähden hyvä, harrastan liikuntaa ja elän suht normaalia? elämää. Syöpä on ollut molemmissa rinnoissa, tosin eri muotoina ja toisesta se sitten lähti myöhemmin leviämään.

Nyt on menossa taas taxotere hoito, olen saanut lokakuusta-06 alkaen 3.vkon välein, nyt 8 takana ja edessä ainakin 3 ja siitä taas katsotaan. Hoitovaste ok. Kysyinkin tämän tiimoilta, onko kellään antaa hyviä vinkkejä kynsien oireilusta (taxoteren sivuoireita!). Mulla kynnet ovat arat, onneksi ovat vielä pysyneet sormissa eivätkä ole märkineet. Niistä lähtee kuiteskin mun nenääni kumma tuoksu (?) vai onkohan hajuaistissani vikaa yäk...vaiva sinänsä pieni, mutta häiritsee kumminkin. Eli ootteko apteekista tms. löytäneet mitään apuuuuvvaa?? Vinkkejä otan vastaan..

Yhdessä mennään eteenpäin sekä kaikille yhdessä ja erikseen aurinkoista ja valoista kevättä, toivottaa Tuppu
Tuppu | 25.3.2007 klo 22:40:53