Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasy�p�
Heippa taas y6stäväiseni, kiva kuulla että siihen tulehtuneeseen kohtaan ei tullut sitten kummempaa, kyllä se aina toi hoito tehoo.Niin ne mun hoidot ovat kyllä aika "tehokkaita" ja varmaan myös sinukin mutta jos siitä tuloksena on terveys niin ne "oheistuotteena" tulevat sivuvaikutukset on pientä sen rinnalla mitä näin siskoni sairaudesta, hänellä oli levinnyt jo luustoon kun se leikattiin, en voi ymmärtää miten seulonnassa ei sitä muka olla huomattu tai siis kantaa otettu, sitten hänellä meni puolentoistavuoden hoitojen jälkeen aivoihin ja sitten se olikin jo nopeaa se eteneminen, hoidin hänet ihan viimeiseen hengenvetoon kotona juuri hänen itsensä toivomuksesta. Hyvin antoisaa oli olla hoitamassa häntä mutta......sitten ne kaksi viimeistä päivää olivatkin elämäni rankimmat.
Mutta eihän meillä ole niin pitkälle edennyt tämä tauti ja toivotaan että pysyykin poissa ei tämä mitenkään niin harvinaista ole mutta pelottavaa kylläkin.
Murtumat oliskin tässä vaiheessa tooooosi kurjat, minulla itselläni murtui vasen ranne 2,5 vuotta sitten ja olipa muuten kipeä, viisi viikkoa oli kipsissä ja sitten se kuntoutus, meni siinä pari kuukautta ennekuin olin taas työkykyinen. Niitä on muuten saatavilla sellaisia rautoja joita laitetaan kengän pohjiin niin ovat kuin nastat autoissa, ei muuten luista kokeileppas etsiä sellaisia varmaan urheiluväline kaupoista läytyy.
Niin sitten ne uni jutut, tässä hoidossa tulee muuten ne kortisoni pillerit jotka tekee ihmisen levottomaksi ja virkeäksi mutta onneksi niitä ei tartte syödä kuin yhtenä päivänä ennen hoitoa ja kaksi päivää hoidon jälkeen niin kyllä sen jaksaa valvoa jos ei nukuta. Saan muuten kolme hoitoa ja sitten vaihdetaan lääkkeet ja sit kolme hoitoa, sairaslomaa on siis ihan hoitojen loppuun saakka.
Niin ja sit lukeminen, olen kyllä lukenut jonkin verran mutta minulla on noita pieniä kissoja pari kappaletta niin ne kyllä pitävät huolen että ajatukset pysyy koossa, riehuvat ja juosevat niin kamalasti, isompi on musta 1,1 vuotta ja nimi on Inca, sitten on pienempi sen nimi on Vaavi ja on 6kk kamalan ihania, olen henkeen ja vereen kissa ihminen, ovat kultaisia syli kissoja ja ihan mamin omia.
Mutta kerrohan lisää kuulumisia ja ajatuksia, mua vähän pelottaa ne hoitojen aloittamiset mutta jos tämä yhteistuumin menee eteenpäin, näin ainakin toivon......mukavaa jatkoa ja kuulumisiin.....
- Rintasyöpäsaatan
- Re: Rintasyöpäkirsti
- Re: Rintasyöpäsaatan
- Re: Rintasy�p�kirsti
- Re: Rintasy�p�kirsti
- Re: Rintasy�p�saatan