Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä
Siis sulla oli reeni(putki josta neste valuu) kainalossa noin kauan, mulla oli vaan yhden päivän ja sen takia jouduin kolme kertaa punkteeraukseen ja se ei ole tosiaankaan mitään kivaa ei kyllä satu mutta juosta aina lääkärissä tai sairaalassa. Sitten noi tikit, mulla on itsestään sulavat tikit ja niitä ei tarttenu otattaa pois, näin erilasia on sairaalat. Sitten yleiskunnosta mä en ole koskaan ollut mikään urheilija tyyppi ja sen takia varmaan mulla on kainalossa niin kiristäviä paikkoja kun en osaa venytellä niitä ja sitten mulla otettiin kyllä kymmenen imusolmuketta tai siis siinä oli niin monta kun kaavittiin kainaloa puhtaaksi, siksi ei ole mitään mihin antaa sädehoitoo mutta sytoja saan melko varmaan, ja toinen asia että olen varmaan sua aika paljon vanhempi että mun paraneminen kestää jonkun verran kauemmin kun sinun, mutta toivottavasti tuloksia molemmille saadaan, koska ei ole mitenkään mielekästä jos joutuu vuosia hoidoissa käymään vaikka näinhän sitä monen kohdalla tapahtuu, että olemme onnekkaita tässä suhteessa. Mutta toivotan pikaista paranemista että voit aloittaa taas uuden "elämän" jota osaa taatusti arvostaa enmmän kun on kaiken tämän läpi käynyt. Mutta jos kiinnostaa niin jatketaan kuulumisten vaihtamista, on todella mukavaa kun saa jakaa jonkun toisen kanssa kaiken tämän jonka myös toinenkin on läpi käynyt ja kun on suurinpiirtein samanlaista tämä hoitokin. Että talvisia päiviä ja huurteisia öitä mutta siitä huolimatta jaksetaan......- Rintasyöpäsaatan
- Re: Rintasyöpäkirsti
- Re: Rintasyöpäsaatan
- Re: Rintasy�p�kirsti
- Re: Rintasy�p�saatan