Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä

No huomenta taas ystäväiseni, se on sunnuntai aamu ja ylihuomenna olis se minun hoitosuunnitelman kuuleminen. Lapsista sen verran että minulla on taas kaksi tyttöä ja molemmat asustavat omissa asunnoissaan avomiestensä kanssa joista pidän tosi paljon (siis avovävyistä) ovat melko lailla täydellisiä....heh.....noo, ja sitten se ikä puoli minä täytän kohta 58 että samoilla ikäryhmilläkin liikutaan ja kohta sitä päästään vertaileen noita hoitoja kuinka ne lähtee käyntiin, taidan olla ihan himpun verran sinua niissä edellä mutta hyvänä kakkosena tulet perässä. Mutta voihan ainakin toistaan tsempata jos tulee huono päivä, ja minulla niitä aina joskus on,sitä ihan kierii itsesäälissä joka on joskus aika ihana asia voi olla ihan rauhassa heikko ja itkeä tirauttaa jos on tarvetta, kuinka sinun toi henkinen puoli on, jaksatko olla aina optimistinen vai tuleeko sinullakin noita "heikkoja hetkiä" vaikka tuleehan niitä vaik olis ihan tervekkin. Minun hoito on tuolla helsingin puolella tarkemmin meilahdessa jossa käyn sitten hoidoissa, missäs päin sitä sinun jatkohoito on, siis että onko kaukanakin tästä pääkaupunkiseudulta????? vaikka ei sillä mitään merkitystä ole kun tää kirjoittaminen on kuin pitäis kädestä kiinni, niin on mukava kun on "vertaistuki" lähellä, tietokoneen matkan päässä. Tänään minun tyttäreni pyysi kanssaan elokuviin ja kait se on mentävä vaikka väsyttäis kun on toi antibioottikuuri meneillään kun pääsi toi haava tulehtuun, nestettä oli niin paljon mutta kyllä tämä jo tästä, meinattiin mennä katsoon sitä Borat kuvaa voi olla hiukan rivo mutta on kehuttu ihan hyväksikin. Koeta saada selvää tästä minun sepustuksesta ja kerro omista ajatuksista ja tuntemuksista, tämä "vertaistuki" ymmärtää tosi hyvin voit kertoa ihan ne huonoimmatkin tuntemukset niin voi sitten unohtaa ne, katsos kun se ei meitä stressaa kun on jo kaikki melkein ainakin koettu. Ihanaa päivän jatkoa ja paas kirjoitellen niin vertaillaan sitten kaikkea mahdollista ja mahdotontakin.......:-)
saatan | 5.11.2006 klo 10:15:10