Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä

ihana todeta ettei ole yksin tämän taudin kanssa, minulla on ensimmäinen käynti syöpäsairaalassa Marraskuun alkupuolella ja pelottaa kamalasti että mitä sieltä tulemaan pitää mutta eipä noi hoidot ole varmaan kun varmistelua kuten sinullakin, lääkäri sanoi minulle sairaalassa ettei haittaa jos parissa imusolmukkeessa on jotain ja silloin se tuntui ihan asialliselta mutta sitten jäkikäteen ajateltuna eipä se sitten ihan mahotonta ole jos onkin vain kahdessa. Toivotaan että myöskin sinulla menee kaikki hyvin ja ei mitään hirveitä sivuoireita olisi, kuinka monta kertaa on suunniteltu annettavaksi sitä sädehoitoo ja sytostaatteja, minulla on leikkaavan sairaalan mukaan kuusi kertaa sytostaattia ja siitnä samalla jotain muuta en vaan ymmärrä mitä ne kaikki oli kun on ihan sekasin tästä kaikesta, minulla kuoli isosisko vajaa kaksi kuukautta aikaisemmin rintasyövästä aiheutuneeseen etäpesäkkeeseen joka levisi aivoihin, hoidin hänet kotona loppuun saakka ja sitten kuulin oman osani tätä elämän kirjoa, kun itselläni todettiin rintasyöpä, että kyllä tässä on ollut sulattelemista ja miettimistä että kuinka selviää arjen kanssa. mutta eiköhän tämä mene kun tulee noi hoidot niin ei ehdi miettiin kaikkea tätä kurjuutta. Mutta mitäpä tässä valittelemaan kun ei tälle voi mitään. Mutta oikein valoisaa jatkoa sinulle ja kirjoittelehan miten on mennyt ja myöskin minä itse laitan tietysti viestiä kuinka alkaa menmään. Pikkusisko
saatan | 1.11.2006 klo 12:20:38