Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxon sivuvaikutuksista

Hei!
Minun hoidot ovat jo takana, mutta yhä on erilaisia muistutuksia hoitojaksostani.
Sain 5 taxoa ja 4 cefiä. Minulla oli kaikenlaisia hassuja oireita. Jalan pohjat olivat kuin "tulessa" ja nyt hoitojen jälkeenkin joskus tuntuu jalanpohjissa samalta. Kynnet minulta irtoili ja tulehtui , mutta nyt olen saanut jo kauniit uudet sormen kynnet. Varpaissa vielä hassun näköiset
kynnentekeleet:)Silmät myös kuivuivat, mutta ahkera silmätippojen käyttö vähän helpotti kyynelvirtaa:)Minun oli myös vaikeinta hyväksyä väsymystä, mutta kummasti opin ottamaan nokkaunet, kun väsymys iski totaalisena. Anna itsellesi lupa levätä ja höllätä tahtia. Minulla se kesti aikansa ennenkuin hyväksyin oman olotilani. Mutta ota vaikka yksi "lepopäivä" tiputuken jälkeen jolloin vain olet ja "surkuttelet". Mutta seuraavana päivänä ylös sängystä. Minulle tämä tepsi hyvin. Jopa perhe oppi hyväksymään tämän huilipäivän.
Kummasti sitä alkaa unohtamaan hoitojakson murheet, kun on rannalle päässyt.
Lämmin halaus ja aurinkoisia päivä sinulle Päivärinta, kyllä se siitä!
Jokainen tiputus on aina yksi vähemmän:))
t. äityliini
äityliini | 1.7.2008 klo 16:19:25