Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxon sivuvaikutuksista
MoiOlen aika konkari Taxotere-Herceptin-hoidoissa - varmaan ainakin 15-20 takana.
Sitä ennen öpaut puoli vuotta pelkkä Herceptin.
Sitä ennen 9 kertaa Taxo-Herceptiniä ja pään säteet.
Nämä kaikki kolmen viikon välein.
Oletko saanut kortisonia helpottamaan oireita ?
Onko lääkäri ehdottanut annostuksen muuttamista pienemmäksi ?
Mikä on hoitoväli, minulla muutettiin nyt neljän viikon välit.
Minulla oli pahoja oireita suussa - nyt imeskelen mehujäitä. Ostan ite pakastimeen osastolle joka kerta 2-3 puikkoa mitä imeskelen sen puolentoista tunnin ajan kun Taxo tippuu - ja auttaa !
Pari kolme päivää makuaisti on hieman huonompi, mutta ei enää ole suu rikki kuten ennen.
Olen syönyt puoli vuotta d-vitamiinia, hiukset ovat päässä ja kynnetkin suht hyvät - vähän hauraat,mutta pärjää.
On minullakin ollut monenlaista matkan varrella ja syönyt hirveät määrät lääkkeitä - nyt Luojan kiitos menee paremmin.(Olen kuulumisiani "valittanut " aina välillä teille kaikille)
Viime TT-kuvissa sekä pään että keuhkojen kasvaimet ovat pysyneet ennallaan.
Kysyin lekurilta, (joka ei ollut oma , vaan toisesta sairaalasta tuuraajana), että kauanko tuota nyt sitten annetaan , niin eipä osannut ottaa kantaa muuten kun että siellähän ne ovat ja pysyvät ainakin nyt hoidoilla kurissa.
Että toista päätä ei tiedä, mutta hyvä kun näin menee - kun vaan suonet kestää.
- Taxon sivuvaikutuksistaPäiväranta
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaKarhutar
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaäityliini
- Re: Taxon sivuvaikutuksistasirpale
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaPäiväranta
- Re: Taxon sivuvaikutuksistakaisa62
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaseisoo yksin
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaseliisa