Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxon sivuvaikutuksista
Hei Sirpale ja kaikki muut !Kiitos kannustavista vastauksista ja ennen kaikkea siitä, että samoja oireitahan sitä itse kukin tahollaan "potee". Huomenna on tulossa kuudes Taxo ja nyt illalla otin taas ensimmäiset viisi kortisonia.
Pyrin liikkumaan paljon ja se onkin helpottanut jalkojen turvotusta. Uuden haasteen olen saanut vasemman käden turvotuksesta. Minulta leikattiin rintasyöpä yli kaksitoista vuotta sitten ja tuolloin oli tapana poistaa kaikki löytyvät imusolmukkeet. Käsi on ollut siitä lähtien toista tuhdimpi, mutta hallinnassa, mutta nyt turvotusta on ollut myös kämmenselässä. Olen tehnyt runsaasti pumppaavia liikkeitä ja erilaisia jumppaliikkeitä, ja ovathan ne jonkin verran auttaneet, mutteivät kokonaan. Minulla oli tänään lääkärini soitto, hän oli sitä mieltä, ettei itse turvotukseen voisi vaikuttaa. Keinoina olisivat lähinnä nesteenpoistajat ja tiputusannoksen pienentäminen. Itse olen nyt vaihtanut mustan teen vihreään ja syönyt paljon ( kuten muinakin vuosina) tuoreita mansikoita. Molemmat kaiketi ovat luonnon omia diureetteja.
Mehujäävinkki kuulosti hyvältä, jospa se lyhentäisi makuongelma-aikaa.
Joku kirjoitti geelikynsistä, minulle aivan outo asia. Sen vain tiedän, että tällä hetkellä, kun otan lakan pois niin kynnet ovat paksut ja kellertävänvalkoiset ja irti varsin pitkälle.
Entä D-vitamiinin käyttö, onko se ns. sallittua hoitojen aikana ? Omahoitajani varoitteli minua kovasti hoitojen alussa "lisävitamiineista", niinpä olen tyytynyt marjoihin, hedelmiin ja vihanneksiin.
Tutkiskelin yhtenä päivänä kaupassa pellavansiemenpaketteja, mutta jätin sillä kertaa vielä kaupan hyllylle, kun vatsani toimii jo nyt varsin ripeästi. Mutta auttaisivatko ne silmien vetistelyyn ?
Kiitos muuten aurinkolasivinkistä, helpottaa kummasti vähän pilvisemmälläkin säällä.
Miten muuten näkönne on reagoinut hoitoihin. Itse kaksiteholasien käyttäjänä olen huomannut melkoisia muutoksia, tarkkuus on ikäänkuin heikentynyt. Omahoitajani sanoi viime kerralla, että siksi ei suositellakaan uusien lasien hankkimista hoitojen aikana. Ja juuri nyt, kun olisi kiva ostaa näyttävät, "katu-uskottavat" kehykset, joiden taakse voisi piilottaa lähes ripsettömät silmänsä.
Oikein ihania kesäpäiviä teille kaikille, missäpäin sitten olettekaan !
Päiväranta
- Taxon sivuvaikutuksistaPäiväranta
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaKarhutar
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaäityliini
- Re: Taxon sivuvaikutuksistasirpale
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaPäiväranta
- Re: Taxon sivuvaikutuksistakaisa62
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaseisoo yksin
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaseliisa