Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxon sivuvaikutuksista
Hei Päiväranta!Kirjoitin äsken pitkän vastauksen sinulle - ja se hävisi taivaan tuuliin!
Yritän siis uudelleen:
Minulla on nyt takana 9 kerran Taxo "putki" (Viimeinen kesäkuun alussa)Sormenpäät ja kynnet on säilyneet suht hyvinä ahkeran lakkauksen ja jäähanskojen ansiosta (onkohan ne sama asia kuin nuo mainitsemasi geelihanskat?)
Vasta kolmella viimeisellä kerralla tajusin pyytää viilennystä myös varpaisiin (eli niihin laitettiin sellaiset jäähatut, joita käytetään myös päässä, kun halutaan estää hiustenlähtöä, itse en ole niitä koskaan käyttänyt siihen tarkoitukseen). Jalkapohjat kun tuntuivat kihelmöiviltä ja puutuneilta + kynnet muuttuivat paksummiksi ja keltaisemmiksi. Nämä oireet jaloissa ovat tosin jatkuneet, vaikka viim. hoidosta on jo melkein kuukausi, lääkäri totesikin, että ikävä kyllä toisille jää pysyviä muutoksia :(
Silmät on minullakin olleet vuotavat ja valonarat. Aamuisin, kun on melkein ripsettömät simänsä saanut joten kuten meikatuksi, niin ei ole töihin asti ehtinyt, kun on jo meikit poskella !!!
Töissä olen jaksanut käydä hoitojen ajan, mutta kyllä huomasin jonkinlaista väsymyksen kertymistä kahden viimeisen hoidon jälkeen eli elimistö ei enää palautunut niin nopeasti kuin aikaisemmin (tämä näkyi myös veriarvoissa). Onneksi nyt on edessä pitkä kesäloma lepäilyä varten!
Anna itsellesi aikaa ja mahdollisuus lepäämiseen, mutta jos suinkin jaksat, niin lähde myös liikkumaan. Itselleni säännöllinen liikunta on ollut se asia, joka on auttanut jaksamaan näinkin hyvin tämän putken!
Voimia ja aurinkoisia kesäpäiviä Sinulle toivottelee
sirpale
- Taxon sivuvaikutuksistaPäiväranta
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaKarhutar
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaäityliini
- Re: Taxon sivuvaikutuksistasirpale
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaPäiväranta
- Re: Taxon sivuvaikutuksistakaisa62
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaseisoo yksin
- Re: Taxon sivuvaikutuksistaseliisa