Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kieliongelmat sytojen aikana
Hei Marke!Minulla on nyt viimeisestä Ceffistä puolitoista kuukautta, päätä peittää maantien muutaman millin harmaa sänki, josta olen jo tosi iloinen. Minä olen myös täysin kyllästynyt peruukkiin, mutta en nyt vielä esiinny ilman sitä ulkomaailmassa. Joku täällä palstalla vertasi peruukkia raappahousuihin, ja olen vähän samaa mieltä. Kampaaja on tilattu huhtikuun alkuun ja ajattelin näin alussa vähän hassutella eli täysin erilaista väriä päähän, mitä minulla on ollut aiemmin. Kuitenkin, enemmän kuin hiusten kasvusta, iloitsen siitä, että olotila on normaali, ruoka maittaa taas ja mieliala on voimakkaan positiivinen.
Joten, tsemppiä Marke, viimeisen ceffin jälkeen ehkä päästäsi lähtevät loputkin karvat (kuten minulle kävi),mutta pian sieltä alkaa nousta uutta sänkeä, joka on alku pysyvästä tukasta. Usko pois, ennen kesää saat pistää peruukin päreiksi!!!
- Kieliongelmat sytojen aikanamarkrani
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanamarkrani
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanakuurankukkanen
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanastrawberry
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanakuurankukkanen
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanaSini-likka