Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kieliongelmat sytojen aikana
Minulla iho-limakalvo ongelmat jäivät lyhyiksi. Taxoista tuli kyllä suuhun ongelmia ja happamien marjojen syönti oli joskus vaikeaa.Sen sijaan kaljuuntuminen oli tosi ikävä kokemus ja minulla se tapahtui hitaasti, mutta varmasti.Loputkin karvat lähtivät marraskuussa myös ripset ja kulmat. Peruukin käyttöön oli pakko vaan tottua töissä päälaen ison arven vuoksi. Nyt hiihtolomaillessani olen tuijottanut orastavaa sänkeä ja masentunutkin jo siitäkin, että mikään geeli ei tainnuta vallattomia pyörteitä. Viikonpäästä olevan kampaamoajan ajattelin perua. Saanhan minä tähän sentin nysään väriä päähän itsekin.
Soitin kampaajalle ja hän ehdotti että sängen voisi värjätä sysimustaksi ja vetää kulmat samalla sävyllä, arpikin peittyy sillä. Hänellä sattui vielä olemaan vapaata aikaa tänä aamuna. Nyt olen tosi tyytyväinen tulokseen. Peruukin käyttö loppui nyt kuin seinään ja tähän päivään!!! Tasan puolivuotta olen sitä joutunutkin silloin tällöin pitämään. Herceptin tiputus iltapäivällä sujuikin sitten ihan toisenlaisella mielialalla ja ilman myssyjä. Siinä välillä ehdin vetää kunnon kajalit silmiinkin ja kirkkaat punat huuliin.
- Kieliongelmat sytojen aikanamarkrani
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanatullis
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanamarkrani
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanakuurankukkanen
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanastrawberry
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanakuurankukkanen
- Re: Kieliongelmat sytojen aikanaSini-likka