Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kieliongelmat sytojen aikana

Joo, vitsi, vitsi...en halunnut olla mikään pahanilman lintu, ja eihän se välttämättä käy niin, että sinulta lähtevät loputkin hiukset viimeisen hoidon jälkeen. Tuo vaihe on minulla vielä niin tuoreessa muistissa, mutta usko pois, kyllä se iloksi muuttuu. Myös minun mieheni on suhtautunut asiaan todella hienosti, meillä myös viljellään kaikenlaisia lempinimiä.

Sädehoito on myös yksilöllinen hoito, joten siksi otetaan sormenjäljet, näin varmistuu, että saat juuri sinulle suunnitellun hoidon.

Omalla kohdallani sädehoito on sujunut hyvin, iho on kestänyt hyvin, olen rasvaillut sädetysaluetta todella ahkerasti apteekin perusvoiteilla
ja hautonut aluetta suolavesipyyhkeellä pari kertaa kerran päivässä. Tulet saamaan tarkat ohjeet koko hommaan suunnittelukäynnillä. Minulla on enää 8x jäljellä, sanon näin, että harvoin elämässäni on aika kulunut näin nopeasti kuin nyt sädehoitojen aikana. Edes matkat eivät ole tuntuneet rasittavilta (edestakainen matka n. 100km, käymme omalla autolla mieheni kanssa).

Kaikkea hyvää sinulle ja kevään odotusta!
Sini-likka | 26.2.2012 klo 19:05:12