Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kieliongelmat sytojen aikana

Hei!
Mulla on samanverran CEF- hoitoja takana kuin sinulla. Suu on pysynyt terveenä, mutta nenänlimakalvot kuivat ja kipeät, mutta aisoissa pysyvät Bebantenen avulla, en ole keltään kysynyt saako sitä käyttää, mutta mulle auttanut.
Myös peräpukama on kiusallinen oireilija hoitojen aikana.
Mulla alla jo oli 5 * taxoteron, jonka aikana hiukseni lähtivät, sitten kerkesi kasvaa muutaman sentin musta sänki, mutta nyt sekin näyttää lähtevän tämän hoidon aikana. Jäähattua en ole käyttänyt, se olisi ehkä estänyt hiustenlähdön, tiedä sitten.
Minulle se ei ole ongelma, hiukset kasvaa takaisn. Vaikka toki peiliin katsoessa tuntee itsensä tosi sairaaksi, kun pää on kalju. Kyllä siihen tottuu, ja lähipiiri/ ystävät myös. Minä olen ajatellut asian niin, että hiukset ei lähde sairaudesta, vaan lääkkeistä joita minulle annetaan, ja tästä selvitään. Silti kuoren alla olen sama minä, vaikka ulkonäköni on muuttunut väliaikaisesti.
Mutta mieli on korkealla toiveikas ja avoin.
On niin kivoja putkihuiveja, yms. päähineitä joita käytän. Peruukin kanssa en ole tullut sinuiksi, en käytä lainkaan..Laitoin kaappiin pois silmistäni, aivan samanmoiset ajatukset kuin sinulla peruukinsuhteen..:)Vielä kaksi CEFFIÄ jäljellä ja sitten sädetys, ja hoidot ohi, herseptintiä harkitsevat vielä jatkoksi, saa nähdä sitten kuin käy .
Kevätaurinkoisin terveisin hyvää vointia toivottelen !
kuurankukkanen | 24.2.2012 klo 08:44:17