Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?
Hei te kaikki rakkaat mussukat!Ihanaa, kun saa lukea kuulumisianne! Te olitte tosi tärkeitä vertaistukia minullekin koko viime syksyn synkeiden aikojen ajan. Mullahan syto-säde kuurit loppuivat viimeinen päivä viime vuotta. Aloitin tämän vuoden rukoillen hartaasti, että se antaisi minulle uutta voimaa ja iloa. Otan jokaisen päivän vastaan kiitollisuudella. Olen voinut hyvin. Sain olla kevään ihana kiharapää, nyt on taas hiukset entisessä suorassa kuosissaan. Kiva kokemus silti, pieni lohtu kaikesta kärsitystä karvojen lähdöstä! Kesä oli upea. Olen opetellut uudelleen liikkumaan; kävelyä, kuntosalia ja vesijumppaa. Ennen sairastumista löhösin sohvalla, luin ja mussutin tummaa suklaata! Nyt on turhat makeat pannassa. Vaikka olen kotona, aika kuluu kuin siivillä.
En kirjoittanut tänne aiemmin, syystä, että tänään olin Hus:ssa mammografiassa ja ultrassa. Syksyn aikana olen aina silloin tällöin tuntenut kummassakin rinnassa selvää kipuilua, jopa särkyä ajoittain. Yritin selittää sen kiinnikkeiden tai Tamofenin syyksi, mutta se alkoi ottaa hermoon sen verran, että päätin selvittää syyn. Tänään siis sain helpottavan tiedon, ettei poikkeavaa löytynyt!
Sinulle Ailuska täältäkin kaikkinainen lohdutus, minkä voi näin ajatuksin siirtää! On niin totta, että täällä tunnemme ja tiedämme tasan tarkkaan, mistä toiset puhuvat!
Siunausta ja voimia! Lämpimät terveiset jokaiselle!
merike
- Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?Tulevaisuus?
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?merike
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?kesätuulahdus
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?TummaSuklaa
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?Sini-likka
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni