Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?
Täällä sitä mennään! Vauhti ja kunto ei ole entisensä. Edistystä kuitenkin tapahtuu koko ajan, olen jo paljon paremmassa kunnossa kuin esim. elokuussa. Jalkoihin kun vielä saisi kehitettyä reisilihakset takaisin, portaissa on hankalauuksia tasapainon kanssa, tuntuu että jalat katoavat alta.Töissä elokuusta lähtien neljä päivää viikossa.
Olen nyt syksyllä ollut Aviressä Kelan rintasyöpäpotilaiden sopeutusmivalmennuskurssilla kerran viikossa. Se on ollut hyvää työstöä uusien ihmisten parissa.
Lisäksi tammikuinen sädehoitojen keskellä syntynyt unelma toteutui: tulin juuri eilen kotiin 8 yön Intian automatkalta. Se maa lumosi minut ihan täysin. Sitä ei näe kuvista, se pitää kokea.
Painon ja hiusten lisäksi minua painaa leikatun puolen käsi ja kainalo. Pidän tukihihaa ja -käsinettä, niissä on omat hankaluutensa. Ovat myös hyvin ulospäin näkyviä. En enää jaksa selitellä ihmisille, sanon vain siihen liittyy pitkä tarina. - Onko kukaan kuullut mitään imusolmukkeiden siirtoleikkauksista?
Hyvillä mielin siis. Tilanne on vähän niin kuin ennen - eikä kuitenkaan ole sama kuin ennen. Tätä ei oikein osaa selittää sellaiselle joka ei ole tätä kaikkea itse kokenut. Te olette, siksi tänne onkin aina niin helppo kirjoittaa.
Kuullaan taas!
t Maarit
- Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?Tulevaisuus?
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?Maarit65
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?kesätuulahdus
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?TummaSuklaa
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?Sini-likka
- Re: Missä mennään kesän 2010 sytoilijat?niin pieni